From Paan with love

Thursday 21 July 2011

Today in HISTORY

Bismillahirahmanirrahim
Ari ni ade 2 perkara yg hendak diceritakan olehku.......
Yg Pertama,Hari ni saya dan rakan2 saya telah membuat ustazah kami jadi kecewa dgn kami,
kalau boleh,rse mahu sahaja saya memutarkan masa dan membuat yg lebih baik agar dia tidak kecewa dgn kami,tp masa adalah tetap dan tidak boleh dishufflekan.....
Cerita yg kedua,hari ni adalah hari di mana berlangsungnye perlawanan bola sepak di antara Chelsea(Chelshit) vs Malaysia XI,disebabkan saya terlalu inginkan menonton perlawanan ini,saya telah meninggalkan rutin harian saya iaitu pergi ke Masjid.......(dh la mlm ni bace Yaasin)
Teruk betul saya ni,ish3

Setakat itu sahaja nukilan ikhlas dari saya,semoga bertemu di lain waktu,
Assalamualaikum......

2 comments: